Oferim formació en diferents àmbits, amb metodologies i tècniques llestes per aplicar.

Cadascuna de les nostres formacions s’imparteix per professors experts i certificats. Amb plena disponibilitat per donar-te tot el suport necessari.

Formació On-Line

Mindfulness on-line en sessions individuals

Mindfulness on-line en sessions individuals

Descripció de l’activitat:
El Curs “Mindfulness on-line en sessions individuals” és un entrenament progressiu de 8 setmanes destinat a reduir l’estrès i el malestar psicològic i emocional que estàs vivint aquests dies. T’ofereixo una formació individual especialment adaptada a les teves necessitats en sessions en directe a través de la plataforma Zoom.

Destinataris:
Totes aquelles persones que voleu adquirir eines per aprendre a viure el present i gestionar millor els moments difícils del dia a dia.

Durada:
Curs de 13h: 1h sessió orientativa + 8 sessions setmanals d’1,5h.

Preu:
295€

Contacta’m per més informació:
Tere Sitjes Capdevila
Psicòloga i instructora acreditada de MBSR de Mindfulness

tere@teos.cat
605 62 83 20

Pràctica on-line de Mindfulness

Pràctica de Mindfulness on-line

Descripció de l’activitat:

Si et ve de gust practicar Mindfulness, si sents la necessitat de practicar setmanalment la meditació per generar estats de calma a la teva vida, hem programat sessions de  Pràctica de Mindfulness on-line. Tot un entorn pensat perquè puguis seguir desenvolupant la teva consciència i millorant el teu benestar i tot compartint una hora de meditació. Les sessions les dirigirà Tere Sitjes els dilluns a les 18,30h de la tarda a través de la plataforma Zoom.

Destinataris:
Adreçat a qualsevol persona que vulgui cultivar estats de calma i consciència plena a la seva vida.

Preu:
25€/mes.

Horari:
Dilluns a les 18,30h de la tarda.

Formador/a:
Tere Sitjes

Curs on-line Música en Colors

CURS ON-LINE MÚSICA EN COLORS; ACTIVITATS MUSICALS PER AFAVORIR LA PARTICIPACIÓ I LA INCLUSIÓ

Descripció de l’activitat:

La formació “Música en colors; activitats musicals per afavorir la participació i la inclusió” neix a partir de la voluntat de crear un espai d’intercanvi d’experiències, on la música esdevingui un llenguatge i un mitjà que afavoreixi i promogui la participació, el desenvolupament i la inclusió de qualsevol persona en el context escolar, serveis  de rehabilitació comunitària, comunitats terapèutiques, etc… Una formació pràctica per poder tocar música amb instrumentació diversa ( guitarra, baix, piano, percussió,etc..) des del minut 1 amb persones sense formació musical ni coneixement previs. 

Destinataris: Adreçat a pedagogs, músics, musicoterapeutes i qualsevol persona que treballi amb persones i que vulgui afavorir, millorar i promoure la salut a través d’activitats musicals.

Preu:
90€.

Durada:
4h.

Formador/a:
En Raúl Hernández és psicòleg, psicopedagog i musicoterapeuta professional. També és especialista en la intervenció amb adolescents i infants amb necessitats educatives especials i funcionalitat diversa, adults amb problemàtica vinculada amb addiccions i gent gran. Treballa pel Departament d’Ensenyament ,a la comunitat terapèutica La Coma (Grupo ATRA), a la Residència Can Camp i a l’Associació Centre Pedralbes on dirigeix el projecte Colorsband. És col·laborador i docent de l’institut superior d’estudis psicològics ISEP en la especialitat de musicoteràpia amb adolescents i drogodependències.

Curs on-line d’eines creatives i expressives per una vida plena

CURS ON-LINE D’EINES CREATIVES I EXPRESSIVES PER UNA VIDA PLENA

Descripció de l’activitat:

La creativitat i l’art tenen un gran poder sanador, és possible superar traumes, bloquejos, depressions i molts altres malestars emocionals utilitzant l’art des d’una visió terapèutica. A través d’aquest curs on-line, farem una introducció a tècniques d’expressió i creativitat per oferir solucions i descobrir les nostres capacitats creatives i així construir el nostre dia a dia d’una manera diferent. A través d’aquest curs i amb les sessions individuals, aprendrem a accedir i descobrir allò que s’oculta al nostre inconscient, allò que ens limita i així desenvolupar els nostres potencials.

Aquest curs te com a objectiu: treballar vivencialment recursos expressius i creatius com a eina d’ajuda personal i d’acompanyament professional, estimulant la creativitat i la imaginació i promovent habilitats pel desenvolupament personal, emocional i social.

Al taller treballarem els següents temes:

-INTRODUCCIÓ.

-AUTOCONEIXEMENT.

-EXPERIMENTACIÓ DE NOUS LLENGUATGES D’EXPRESSIÓ.

-EXPANDIR LA TEVA CREATIVITAT.

A qui esta dirigit: A persones que vulguin desenvolupar i potenciar la creativitat per transformar la seva vida. A professionals d’empresa, professionals en l’àmbit de la pedagogia, la psicologia, l’educació i terapeutes que desitgin conèixer el camp de l’arteràpia, el psicodrama i les teràpies creatives.

Impartit per:

Núria Molina, Arterapeuta, Traumaterapeuta, Psicodramatista. Docent ISEP(Institut Superior d’Estudis Psicològics).

Preu curs: 90€

Durada: 4 hores.

Preu teràpia sessió individual: 50€

Durada: 1 hora

Curs on-line de llenguatges artístics per l’educació emocional a infants

CURS ON-LINE DE LLENGUATGES ARTÍSTICS PER L’EDUCACIÓ EMOCIONAL A INFANTS

Descripció de l’activitat:
La creativitat és cada cop més, un pilar fonamental d’expressió que ajuda en l’educació emocional de nens/es i adolescents. La creativitat comporta imaginació, analitzar des de diferents punts de vista, prendre decisions, aporta espais per educar en la tolerància i la diversitat, ja que ofereix un gran ventall de possibilitats expressives.

Aquest curs on-line ofereix recursos als educadors i pares/mares per ajudar a acompanyar emocionalment als infants, ajudar-los en la seva descoberta personal, facilitar el seu autoconeixement i construir espais per una socialització sana. Aquests recursos influeixen positivament en la resta d’aprenentatges, estiguin o no vinculats a les disciplines artístiques.

Treballarem amb diferents eines, per una banda l’arteràpia, el teatre sensorial, jocs i diferents dinàmiques corporals. Realitzarem un viatge per descobrir nous enfocaments que permetin abordar aspectes emocionals que afecten en diferents espais.

Objectius. Eines per l’acompanyament per:

  • Adquirir un millor reconeixement de les emocions pròpies.
  • Desenvolupar l’habilitat de l’empatia. (bullying, discriminació social).
  • Treballar en les habilitats psicosocials.
  • Fluir en noves actituds davant el dia a dia.

A qui esta dirigit:

A professionals en l’àmbit de la pedagogia, la psicologia, l’educació i terapeutes que desitgin conèixer el camp de l’arteràpia, el psicodrama i les teràpies creatives. A pares/mares que vulguin desenvolupar i potenciar la creativitat per acompanyar als seus fills.

Preu curs: 90€

Durada: 4 hores.

Preu teràpia sessió individual infanto / juvenil: 50€

Durada: 1 hora

Impartit per:

Núria Molina, Arterapeuta, Traumaterapeuta, Psicodramatista. Docent ISEP(Institut Superior d’Estudis Psicològics).

Formació Oberta a Tothom

Curs MBSR

CURS MBSR:

Descripció de l’activitat:
El programa de reducció d’estrès basat en Mindfulness MBSR, és un entrenament progressiu de 8 setmanes destinat a reduir el malestar psicològic i desenvolupar habilitats per gestionar millor els moments difícils del dia a dia.

Destinataris: a aquelles persones que volen adquirir eines personals per aprendre a viure el present i per una millor gestió de l’estrès del dia a dia.

Horari:
Edició Tarda: Dijous de 18,30h a 21h o
Edició Matí: Dilluns i Divendres de 9,45h a 12,15h.

Preu:
380€ amb Material i retir inclòs.

Durada:
2,5h/setmana al llarg de 8 sessions.

Formador/a:
Tere Sitjes/ Maria Acosta

Més informació:
https://www.teos.cat/mbsr/

Taller píndoles de Mindfulness

TALLER PÍNDOLES DE MINDFULNESS:

Descripció de l’activitat: Aquests serà un espai setmanal per un primer contacte amb el Mindfulness on es plantejaran exercicis i tècniques bàsiques de consciència plena.

Destinataris: aquest espai està pensat per aquelles persones que volen conèixer les tècniques bàsiques del Mindfulness i practicar-les cada setmana durant tot el curs.

Horari:
Dimarts matí de 10,45h a 12,15h,
Dimarts migdia de 14h a 15,30h i
Dimarts tarda de 18,30h a 20h

Preu:
50€/mes

Durada:
1,5h/setmana

Formador/a:
Maria Acosta

Més informació:
https://www.teos.cat/que-es-mindfulness/taller-pindoles-mindfulness/

Taller de Mindfulness advanced

TALLER MINDFULNESS ADVANCED:

Descripció de l’activitat: Aquest espai està destinat a una hora de pràctica de meditació setmanal tipo mindfulness.

Destinataris: a aquelles persones que volen dedicar un espai setmanal a la pràctica de la meditació tipo Mindfulness per cultivar un estat de calma a la seva vida. 

Horari:
DILLUNS A LES 18,30H

Preu:
35€/mes

Durada:
1h

Formador/a:
Tere Sitjes

Més informació:
https://www.teos.cat/mindfulness-advanced/

Taller Cercle de Dones

TALLER CERCLE DE DONES

Descripció de l’activitat:
Taller amb l’objectiu de potenciar l’autoestima, l’autoconeixement i projecte vital de vida. En aquests tallers, introduïm tècniques creatives i corporals i eines terapèutiques i de treball en grup. Aprofundirem amb l’autoconeixement i la motivació. El funcionament del grup es basa en la participació a través de tècniques de dinamització (Pintura, moviment, psicodrama, escrits, documents audiovisuals, etc.), per crear un espai respectuós on potenciar l’intercanvi d’experiències i el creixement personal.

Destinataris:
Adreçat a dones de totes les edats. Entrada al grup a través d’una primera entrevista personal. Les sessions poden anar acompanyades de procés terapèutic individual.

Horari:
Dimecres 19h

Preu:
20€ per sessió.

Durada:
Sessions setmanals d’1,5 hores.

Formador/a:
Núria Molina

Més informació:
https://www.teos.cat/arterapia-transdisciplinar/

Taller de Psicodrama Creatiu

TALLER DE PSICODRAMA CREATIU:

Descripció de l’activitat:
Taller grupal que ajuda a modificar els patrons de relació amb els demés i amb un mateix, que es mantenen rígids, oferint la possibilitat de vivenciar alternatives a la pròpia realitat ja coneguda.

A les sessions s’aconsegueix recuperar la espontaneïtat que possiblement amb el temps s’ha anat perdent. Aquesta espontaneïtat ajuda a la recerca de la pròpia veritat i la possibilitat de una trobada verdadera amb els altres i amb un mateix.

A través del psicodrama es poden abordar conflictes familiars, de relació amb els demés i amb un mateix; dificultats que generen ansietat i angoixa, estats depressius, trastorns, fòbies i pors.

Treballarem amb l’arteràpia com a recurs del procés d’acompanyament, aprofundirem en el coneixement i desenvolupament del llenguatge creatiu. Desenvoluparem diverses tècniques aplicades a col·lectius vulnerables, atenent a les seves possibilitats i limitacions. 

Destinataris:
Aquest espai està pensat per aquelles persones que
volen realitzar un procés d’autoconeixement i creixement personal.

Horari:
Dissabte 10h A 13,00H

Preu:
35€.

Durada:
3 hores. Taller únic.

Formador/a:
Núria Molina

Més informació:
https://www.teos.cat/psicodrama/

Formació per a Professionals Docents

Curs de Gestió de l’Estrès amb mindfulness (MBSR)

CURS DE GESTIÓ DE L’ESTRÈS AMB MINDFULNESS (MBSR):

Descripció de l’activitat:
El programa de reducció d’estrès basat en Mindfulness MBSR, és un entrenament progressiu de 8 setmanes destinat a reduir el malestar psicològic i desenvolupar habilitats per gestionar millor els moments difícils del dia a dia. Una manera de reduir l’estrès i el seu patiment és evitar fer servir el pilot automàtic i aprendre a portar la ment al moment present de manera compassiva a través de la pràctica de Mindfulness.

Destinataris:
Aquells docents que vulguin aprendre eines per a gestionar el seu propi estrès a través del Mindfulness. Eines que podrà aplicar a la seva vida personal però també a l’aula.

Durada:

30h

Formador/a:

Tere Sitjes / Maria Acosta

Curs d‘Eines Creatives a L’Aula

CURS D’EINES CREATIVES A L’AULA

Descripció del curs:

El centre educatiu es concep com un organisme viu, un lloc de convivència i d’intercanvi relacional entre docents i alumnes. Un lloc on es pensa, es discuteix i on es treballa tractant de reconciliar les dificultats, les expectatives, l’èxit i els interrogants que sempre estan presents quan hem de triar. És com una construcció viatgera, en continu canvi, que es fonamenta en les dinàmiques interactives dels seus protagonistes i en la seva capacitat de realitzar diverses combinacions. En aquesta construcció, cadascuna de les parts es mou amb la seva pròpia identitat i interrelacionant vincles.

El fet de treballar l’estat d’ànim dels alumnes, el seu autoconcepte, la confiança que tenen sobre si mateixos i en com es relacionen s’apropa més cap a una educació integral en el desenvolupament mental i psíquic.

Metodologia:

Oferim formació en diferents àmbits, amb metodologies i tècniques llestes per aplicar. Els àmbits a través dels quals volem transmetre aquestes eines són:

El Mindfulness ja que és una metodologia que posa el focus en l’atenció i en com prendre consciència del que estàs vivint en el moment present   a través de dinàmiques, tècniques de meditació i moviments conscients a mida.

L’Artteràpia ja que és una disciplina i una pràctica psicoterapèutica de recolzament a la tasca educativa i de suport emocional. La utilització de l’art proporciona un canal de comunicació a través dels materials plàstics.

La Musicoteràpia perquè és una metodologia que se’n pot beneficiar qualsevol persona que vulgui millorar la seva qualitat de vida i les seves relacions personals amb els altres i amb si mateix a través de l’ús de la música.

El Psicodrama o El teatre d’improvisació ja que és una tècnica psicoterapèutica que es fonamenta en una sèrie d’intervencions que permeten modificar els patrons de relació amb els demés i amb un mateix oferint la possibilitat de crear alternatives a la pròpia realitat d’una manera vivencial.

Objectius

  • Treballar pel desenvolupament emocional dels docents com a eina principal i motor del desenvolupament emocional dels joves.
  • Aportar als docents recursos psicoeducatius, per treballar les competències emocionals amb joves i aprofundir amb el concepte de que educar les emocions és educar per la vida.
  • Aconseguir una millora del clima i el benestar del centre, a través de l’educació emocional dels joves.
  • Reduir el malestar emocional i l’estrès dels docents però també dels alumnes afavorint així la convivència i l’intercanvi de coneixement.

Estructura del curs:

El curs té una durada de 24 hores presencials que es realitzaran en cinc mòduls. Aquests mòduls es desenvoluparan al llarg d’un trimestre escolar del curs 2019-20. Seran 12 sessions de 2 hores amb l’objectiu de proporcionar una part teòrica i una de pràctica.

Mòduls:

Mòdul 1: Introducció i conceptes bàsics.

Mòdul 2: Mindfulness

Mòdul 3: La Musicoteràpia

Mòdul 4: L’artteràpia i el psicodrama

Mòdul 5: Cloenda

Destinataris:

Docents d’educació primària i secundària i/o alumnat.

Formadors/es:
Núria Molina/Raül Hernández/Tere Sitjes/Maria Acosta

Dates i lloc de la formació:

El curs s’impartirà en els horaris i dies que el centre escolar i Teos decideixin.

Més informació a:

https://www.teos.cat/formacio/

Mindfulness per a docents

MINDFULNESS PER A DOCENTS

Descripció del curs:

Aprendre i interioritzar les tècniques de consciència plena per a la millor gestió de les emocions, l’estrès, la comunicació, el temps i el malestar… i poder aportar els coneixaments adquirits dins de l’aula mitjançant tècniques adequades a cada grup d’edat, contribuint a la millora de l’aprenentatge de l’alumnat, la prevenció del bullying, el reforç de l’autoestima i l’acceptació, l’autoconeixement o la capacitat de la pròpia gestió de les emocions que és imprescindible per una bona gestió de l’aula.

Destinataris:

Docents d’educació primària i secundària.

Formadors/es:
Tere Sitjes/Maria Acosta

Eines creatives i sensorials per l’educació

EINES CREATIVES I SENSORIALS PER L’EDUCACIÓ:

Descripció del curs:

Aquesta formació està basada en una metodologia artística i sensorial, així com l’aprenentatge des de l’exploració i experimentació autònoma per part dels nens/es. Els exercicis sensorials són un mitjà pel qual el nen senta les bases per una vida més rica, mitjançant l’entrenament de les funcions superiors, l’observació, l’atenció i la voluntad.

Destinataris:

Mestres d’educació infantil.

Formadors/es:
Núria Molina

Educar les emocions a través del joc

EDUCAR LES EMOCIONS A TRAVÉS DEL JOC:

Descripció del curs:

Aquesta formació proposa una educació de les emocions a través d’activitats motivadores d’expressió lliure que permenten canalitzar millor les emocions i potenciar les habilitats.

Destinataris:

Professors/es d’Educació Primària i Secundària.

Formadors/es:
Núria Molina

Teatre social. Recursos per l’expressió en adolescents.

TEATRE SOCIAL. RECURSOS PER L’EXPRESSIÓ EN ADOLESCENTS:

Descripció del curs:

Aquesta formació està dedicada a educadors qeu treballen amb adolescents. El teatre és una eina eficaç pel desenvolupament emocional i psicosocial en els adolescents. L’objectiu d’aquesta formació és millora l’escolta i l’atenció a través d’exercicis teatrals i activitats d’improvisació. Donarem eines per conèixer i ampliar les nostres habilitats corporals i vocals sobre l’espai.

Destinataris:

Professors/es Secundària.

Formadors/es:
Núria Molina

Curs Música en Colors

CURS MÚSICA EN COLORS:

Descripció de l’activitat:  L’objectiu d’aquesta formació és desenvolupar activitats musicals per dur a terme amb persones amb diversitat funcional i oferir espai d’inclusió a través de la música. La metodologia es basa en les aportacions dels musicoterapeutes Paul Nordoff i Clive Robbins i que el noruec Tom Naess va començar a desenvolupar a Oslo l’any 1983.

Des de fa més de 10 anys (l’any 2008) que formo part de l’equip que dirigeix el projecte ColorsBand, un projecte que es concreta en la formació d’una banda de música amb instrumentació pròpia d’un grup de rock. Aquest grup que actualment  estar format per 8 usuaris interpreta cançons versionades de The Beatles.

Podeu consultar la web per conèixer amb més detall aquest projecte: https://www.colorsband.es

Destinataris: El taller esta adreçat a pedagogs, músics, musicoterapeuta i qualsevol persona que treballi amb diversitat funcional i/o que tingui interès en adquirir recursos per poder generar espai inclusius a través d’activitats musicals que parteixen de les potencialitats dels seus participants.

Horari: A concretar

Preu: A concretar

Durada: 20 hores

Formador/a:

Raül Hernández

Taller Música en colors; activitats musicals per afavorir la participació i la inclusió

Descripció de l’activitat:

La formació “Música en colors; activitats musicals per afavorir la participació i la inclusió” neix a partir de la voluntat de crear un espai d’intercanvi d’experiències, on la música esdevingui un llenguatge i un mitjà que afavoreixi i promogui la participació, el desenvolupament i la inclusió de qualsevol persona en el context escolar, serveis  de rehabilitació comunitària, comunitats terapèutiques, etc… Una formació pràctica per poder tocar música amb instrumentació diversa ( guitarra, baix, piano, percussió,etc..) des del minut 1 amb persones sense formació musical ni coneixement previs.  

Qui:
En Raül Hernández és psicòleg, psicopedagog i musicoterapeuta professional. També és especialista en la intervenció amb adolescents i infants amb necessitats educatives especials i funcionalitat diversa, adults amb problemàtica vinculada amb addiccions i gent gran. Treballa pel Departament d’Ensenyament ,a la comunitat terapèutica La Coma (Grupo ATRA), a la Residència Can Camp i a l’Associació Centre Pedralbes on dirigeix el projecte Colorsband. És col·laborador i docent de l’institut superior d’estudis psicològics ISEP en la especialitat de musicoteràpia amb adolescents i drogodependències.

Destinataris:
Adreçat a pedagogs, músics, musicoterapeutes i qualsevol persona que treballi amb persones i que vulgui afavorir, millorar i promoure la salut a través d’activitats musicals.

Preu:90€

Durada: 4h

Per a més informació et pots adreçar a e-mail: info@teos.cat o al 93 585 37 53

Formador/a:
Raül Hernández

Formació per a Professionals Clínics

Mindfulness per a Professionals de la Salut - MBSR

MINDFULNESS PER A PROFESSIONALS DE LA SALUT – MBSR:

Descripció de l’activitat:
El programa de reducció d’estrès basat en Mindfulness MBSR, és un entrenament progressiu de 8 setmanes destinat a reduir el malestar psicològic i desenvolupar habilitats per gestionar millor els moments difícils del dia a dia. Una manera de reduir l’estrès i el seu patiment és evitar fer servir el pilot automàtic i aprendre a portar la ment al moment present de manera compassiva a través de la pràctica de Mindfulness.

Destinataris: 

Professionals i estudiants de l’àmbit de la salut que vulguin aprendre eines per a gestionar el seu propi estrès a través del Mindfulness. Eines que podrà aplicar a la seva vida personal però també l’ajudaran en la gestió emocional en l’àmbit laboral.

Horari:

a determinar amb el grup

Preu:

a determinar

Durada:

30h

Formador/a:

Tere Sitjes

Curs Competències Socioemocionals per a Professionals de la Salut

CURS COMPETÈNCIES SOCIOEMOCIONALS PER A PROFESSIONALS DE LA SALUT:

Descripció de l’activitat: 

Formació que facilita noves competències socioemocionals a través d’eines creatives i psicoeducatives, dirigida a professionals de contextos clínics, terapèutics i socials. 

Aquest curs proporciona nous recursos per a abordar el desenvolupament psicoemocional de les persones amb les que que interactuen diariament i també ajuda a fer front al desgast emocional que comporta de manera intrínseca el context en el que es desenvolupen.

Treballarem amb l’arteràpia i el psicodrama per aprofundir en el coneixement i desenvolupament del llenguatge creatiu. Desenvoluparem diverses tècniques aplicades a col·lectius vulnerables, atenent a les seves possibilitats i limitacions. 

Objectius:

– Gestió emocional a través d’eines creatives.

– Habilitats sòcio-emocionals.

– Resolució de conflictes / Tècniques d’afrontament.

– Gestió de l’estrès / Orientació al servei.

– Estils de comunicació / Habilitats en la comunicació.

– Llenguatge verbal / llenguatge no verbal.

-Descobrir i potenciar habilitats i estratègies de comunicació a l’hora de donar males noticies.

– L’escolta activa.

Destinataris: 

Professionals de contextos clínics, terapèutics i socials.

Horari:

a determinar

Preu:

130€

Durada:

8h

Formador/a:

Núria Molina

Curs de Musicoteràpia Aplicada

CURS DE MUSICOTERÀPIA APLICADA AMB:

  • GENT GRAN I DEMENCIES

Descripció de l’activitat: Aquesta formació introductòria de caràcter teòric-pràctic presenta recursos i estratègies per abordar el processos degeneratius a través de la música i ofereix una aproximació de tractament amb pacients amb lesions neurològiques.

Continguts: 

  1. Principis i fonaments de la musicoteràpia 
  2. Àrees d’aplicació amb gent gran i població en processos degeneratius i demències
  3. Tècniques d’intervenció ( àmbit socioemocional, cognitiu, sensoriomotor, comunicació i llenguatge).

Destinataris: Professionals i estudiants de l’àmbit de la salut, clínica, social i a persones interessades en la disciplina

Horari: Un dissabte o diumenge a concretar en horari de 10h a 14h i de 16h a 20h

Preu: 130€

Durada: 8 hores 

Formador/a:

Raül Hernández

  • CONDUCTES ADDICTIVES (Oferir Gener 2020)

Descripció de l’activitat: Formació teòrico-pràctica que ofereix una aproximació en el tractament amb població que presenta conductes addictives (consum de tòxics, pantalles, noves tecnologies, etc..) a  través de tècniques musictoerapèutiques. 

Objectius:

  1. Anàlisis de les conductes addictives ( pèrfils, simptomatologia, conductes de risc,etc…)
  2. Àmbits d’intervenció amb població afectada ( control d’impulsos, reconeixement emocional, ansietat, gestió de l’estrés, comunicació assertiva, etc…)
  3. Recursos pràctics i dinàmiques per treballar a l’aula

Destinataris: Professionals i estudiants de l’àmbit de la salut, clínica, social, educatiu, i a persones interessades en la disciplina

Horari:
Un dissabte o diumenge a concretar en horari de 10h a 14h i de 16h a 20h

Preu: A concretar

Durada: 8 hores 

Formador/a:

Raül Hernández

Curs de tècniques musicoterapèutiques per a intervenir amb població de 3a edat

CURS DE TÈCNIQUES MUSICOTERAPÈUTIQUES PER INTERVENIR AMB POBLACIÓ DE LA 3A EDAT:

Descripció de l’activitat:

La musicoteràpia és una disciplina d’intervenció terapèutica que pren gran importància quan es dóna en centres geriàtrics o institucions que atenen a població de la tercera edat, ja que constitueix un mètode per treballar sobre l’estat de salut d’aquestes persones amb problemes de depressió, dolor, malalties terminals, insomni i patologies neurodegeneratives com la malaltia de parkinson, accidents vasculars cerebrals i demències.

Destinataris:

Professionals i estudiants de l’àmbit de la salut, clínica, social i a persones interessades en la disciplina de la musicoteràpia.

Durada:

8 hores 

Formador/a:

Raül Hernández

Cuidar-se per cuidar. Eines per a professionals de la dependència

CUIDAR-SE PER CUIDAR. EINES PER A PROFESSIONALS DE LA DEPENDÈNCIA:

Descripció de l’activitat:

El Burnout i l’estrès laboral són problemes que preocupen seriosament a les organitzacions, doncs no només afecta al treballador sinó també a l’empresa. Les persones que passen per aquest procés pateixen diferents dolències com despersonalització, desmotivació, reducció del seu rendiment, etc. pel que l’empresa també surt mal parada: pitjors resultats, rotació de personal, pitjor clima laboral, etc.

Aquesta formació ofereix eines i recursos per l’autocura i la cura d’altres persones.

Destinataris:

Personal clínic d’asistència geriàtrica i persones amb familiars a càrreg amb dependència. 

Durada:

8 hores 

Formador/a:

Núria Molina

Formació per a Centres Educatius

Mindfulness, una eina de gestió d’aula

TALLER DE MINDFULNESS:

Descripció de l’activitat:

El Programa de Reducció d’Estrès Basat en Mindfulness (MBSR) el va desenvolupar el Dr. Jon Kabat-Zinn, del Centre Mèdic de la Universitat de Massachusetts l’any 1979. És un dels entrenaments de Mindfulness més reconeguts i citats a publicacions científiques de prestigi mundial. Les evidències demostren que aquest programa psicoeducatiu, provoca uns efectes molt positius en la reducció de l’estrès i en la millora de la salut.

El programa de Reducció d’Estrès Basat en Mindfulness és un entrenament progressiu, experiencial i participatiu que inclou diferents tipus de dinàmiques vivencials, meditacions i exercicis d’atenció conscient.

El Programa de Reducció d’Estrès Basat en Mindfulness (MBSR) consisteix en 8 sessions setmanals de 2,5 hores i un dia de pràctica intensiva de 8 hores. Són sessions en grup i participatives, tot i que a cada sessió es presenta un tema en concret. Tot i així, al ser un programa experiencial sempre es buscarà com introduir-lo a la vida quotidiana i les seves aplicacions pràctiques.

El temari del curs és el següent:

  1. Practicant Conciència plena
  2. Percepcions de la realitat
  3. El Poder de les Emocions
  4. Què és la reacció de l’Estrès?
  5. Respondre o Reaccionar a l’Estrès?
  6. Comunicació conscient
  7. Dia de pràctica intensiva – el poder del Silenci
  8. Gestió del temps
  9. Integració en la vida i cloenda.

Aquest programa necessita de l’assistència i participació a les sessions i del compromís de practicar les tècniques que es van introduint entre sessió i sessió. D’aquesta manera es van observant canvis i evolucions en la ment, el cos i el comportament dels participants.

Destinataris:
Docents d’educació primària i secundària i/o alumnat.

Horari:
a determinar amb el centre educatiu

Preu:
a determinar

Durada:
30 hores

Formadora:

Tere Sitjes

Més informació:

www.teos.cat/mbsr

Curs d‘Eines Creatives per L’educació Emocional

CURS D’EINES CREATIVES PER L’EDUCACIÓ EMOCIONAL

Descripció del curs:

El centre educatiu es concep com un organisme viu, un lloc de convivència i d’intercanvi relacional entre docents i alumnes. Un lloc on es pensa, es discuteix i on es treballa tractant de reconciliar les dificultats, les expectatives, l’èxit i els interrogants que sempre estan presents quan hem de triar. És com una construcció viatgera, en continu canvi, que es fonamenta en les dinàmiques interactives dels seus protagonistes i en la seva capacitat de realitzar diverses combinacions. En aquesta construcció, cadascuna de les parts es mou amb la seva pròpia identitat i interrelacionant vincles.

El fet de treballar l’estat d’ànim dels alumnes, el seu autoconcepte, la confiança que tenen sobre si mateixos i en com es relacionen s’apropa més cap a una educació integral en el desenvolupament mental i psíquic.

Metodologia:

Oferim formació en diferents àmbits, amb metodologies i tècniques llestes per aplicar. Els àmbits a través dels quals volem transmetre aquestes eines són:

El Mindfulness ja que és una metodologia que posa el focus en l’atenció i en com prendre consciència del que estàs vivint en el moment present   a través de dinàmiques, tècniques de meditació i moviments conscients a mida. 

L’Artteràpia ja que és una disciplina i una pràctica psicoterapèutica de recolzament a la tasca educativa i de suport emocional. La utilització de l’art proporciona un canal de comunicació a través dels materials plàstics. 

La Musicoteràpia perquè és una metodologia que se’n pot beneficiar qualsevol persona que vulgui millorar la seva qualitat de vida i les seves relacions personals amb els altres i amb si mateix a través de l’ús de la música. 

El Psicodrama o El teatre d’improvisació ja que és una tècnica psicoterapèutica que es fonamenta en una sèrie d’intervencions que permeten modificar els patrons de relació amb els demés i amb un mateix oferint la possibilitat de crear alternatives a la pròpia realitat d’una manera vivencial.

Objectius

  • Treballar pel desenvolupament emocional dels docents com a eina principal i motor del desenvolupament emocional dels joves.
  • Aportar als docents recursos psicoeducatius, per treballar les competències emocionals amb joves i aprofundir amb el concepte de que educar les emocions és educar per la vida.
  • Aconseguir una millora del clima i el benestar del centre, a través de l’educació emocional dels joves.
  • Reduir el malestar emocional i l’estrès dels docents però també dels alumnes afavorint així la convivència i l’intercanvi de coneixement.

Estructura del curs:

El curs té una durada de 24 hores presencials que es realitzaran en cinc mòduls. Aquests mòduls es desenvoluparan al llarg d’un trimestre escolar del curs 2019-20. Seran 12 sessions de 2 hores amb l’objectiu de proporcionar una part teòrica i una de pràctica.

Mòduls:

Mòdul 1: Introducció i conceptes bàsics. 

Mòdul 2: Mindfulness 

Mòdul 3: La Musicoteràpia 

Mòdul 4: L’artteràpia i el psicodrama 

Mòdul 5: Cloenda

Destinataris:

Docents d’educació primària i secundària i/o alumnat.

Formadors/es:
Núria Molina/Raül Hernández/Tere Sitjes/Maria Acosta

Dates i lloc de la formació:

El curs s’impartirà en els horaris i dies que el centre escolar i Teos decideixin.

Més informació a:

https://www.teos.cat/formacio/

Taller de Team Building

TALLER DE TEAM BUILDING:

Descripció de l’activitat:
La percussió ( amb instruments o amb el propi cos) és un element bàsic de la música i el trobem en totes les cultures. A les primeres comunitats humanes, l’ús dels instruments de percussió per celebrar esdeveniments comunitaris hi és present. La música i més concretament la percussió i el cant en grup, apareixen  al llarg de la història de la humanitat com a eines molt potents de cohesió social fins a l’actualitat. En aquests tallers, aprofitem la música i els seus elements per treballar amb equip. Els tallers no són lliçons de tècnica de percussió o de música, el que es preten amb aquestes activitats, és afavorir que els participants gaudeixin amb els diferents instruments de percussió i/o a través del moviment i del cant, i estiguin disposats a compartir amb el grup el seu esperit artístic i creatiu. La participació doncs de tot el grup, és un dels fonaments bàsics de l’activitat. L’experiència de la unificació crea una plataforma perfecte per conèixer el poder del treball conjunt i d’equip amb un objectiu comú.

Aquestes activitats també afavoreix que esdevingui una millor eficiència grupal, que per- meti que els diversos membres d’un equip de treball es comuniquin millor, i eludeixin les barreres que de vegades pot presentar la comunicació verbal. Aquest treball augmenta la motivació i l’implicació alhora que millora l’ambient de treball.

Destinataris: 

Grups classe i tutories. Especialment indicat per grups que es configuren de nou. Grup de professorat i claustres. Grups de pares i mare i alumnes.

Horari:

a determinar

Preu:
En funció del grup

Durada:

Des de 30 minuts fins a 1,5 hores. En funció dels objectius i context es pot ajustar la durada de la sessió.

Formador/a:

Raül Hernández

Autoretrat. Arteràpia i Teatre d’Improvisació

Autoretrat. Arteràpia i Teatre d’Improvisació

Descripció de l’activitat:

Les emocions i l’autoconeixement són importants i cal que es treballem a l’escola. L’educació emocional afecta el desenvolupament dels alumnes, ja que incentiva la seva motivació, predisposa a actituds més positives, millora les seves relacions i obté millors resultats acadèmics.

Aquest Mòdul es presenta com una experiència vivencial que aporta elements pedagògics a la pràctica artística i corporal. Es busca construir un escenari de mobilització emocional segur, amb la finalitat d’aplicar els fonaments de l’arteràpia i el teatre en l’educació somàtica corporal i de la vivència de l’alumne en l’auto coneixement. Aquesta pràctica ajuda en l’acceptació corporal i emocional i en les relacions psico-socials. El mòdul, es desenvolupa a través d’una base teòrica sessions vivencials d’1,30h, cadascuna. A les sessions vivencials s’integraran aprenentatges significatius i aprofundirem a través de la paraula. Es donarà forma a allò viscut aportant al docent una experiència emocional enriquidora.

Es treballarà a través del procés creatiu artístic com a mecanisme per descobrir la pròpia identitat a través de l’autoretrat. Treballarem amb el vincle amb l’obra com a base de creació, adaptant el temari a cadascun dels cicles d’edat.

Destinataris:

La formació està adreçada a docents, pedagogs i qualsevol persona que treballi amb nens/as i adolescents i que tingui interès en adquirir recursos per generar espais inclusius i d’educació emocional, a través d’activitats artístiques i teatrals.

També es realitzen mòduls de tallers a alumnes en les següents franges d’edat:

Cicle inicial / Mitjà.

Treballarem sobre tot la descoberta del cos, les relacions interpersonals, límits, autoregulació, autocura i trastorns de l’apego.

 

Cicle Superior / 1er- 2on ESO.

Treballarem la descoberta del cos, les relacions interpersonals, límits, autoregulació i autocura, l’educació somàtica i trastorns de l’apego.

També sobre el vincle, l’empatia i la comunicació no verbal.

3er – 4rt d’ESO / Batxillerat

En aquest apartat serà molt important els canvis corporals, les relacions interpersonals, límits, autoregulació i autocura, educació somàtica.

Procés creatiu com a projecció de la identitat. Autoretrat: experiència vivencial el vincle amb l’obra com a base de la creació de noves vivències.

Treballarem amb la capacitat creativa com a mecanisme protector i potenciador de la identitat. Utilitzarem eines adients per adolescents on hi haurà un enfoc adreçat a contextos de risc social com bullying i malalties com la depressió i el TCA.

  • Cadascun dels tallers es basarà en una xerrada inicial i un taller vivencial.

Horari:

A concretar

Durada:

6 hores

Formadora:

Núria Molina.

Més informació:

Curs Música en Colors

CURS MÚSICA EN COLORS. UN ENFOC D’ACTIVITATS MUSICALS PER  AFAVORIR LA PARTICIPACIÓ I LA INCLUSIÓ EN LES AULES

Descripció de l’activitat: 

La música acompanya els infants i els adults  en molts moments vitals cabdals: celebracions, comiats, actes commemoratius, etc… A l’hora facilita i afavoreix la socialització i ens permet compartir emocions en grup , a l’hora que ens ofereix calma per dormir i facilita la relaxació i alleuja les dificultats que es poden presentar en el  dia a dia. A més a més la música pot influir en el sistema immunitari, redueix els nivells de cortisol, promou la segregació d’oxitocina que és la hormona vinculada al vincle que s’estableix entre la mare i el nounat, i promou la segregació de serotonina que es un neurotransmissor vinculat amb la regulació emocional i el benestar.

Aquests beneficis que ja els antics egipcis a través de jeroglífics identificaven amb “alegria i benestar” quan representaven la paraula “música” i que Plató definia com “ la gimnàsia de l’ànima”, avui en dia i gràcies a els avenços en l’estudi del funcionament cerebral i la neuroimatge, són evidenciats amb estudis de rigor científic.

A les aules, a través de la música, els infants mostren les seves capacitats i gaudeixen amb els iguals facilitant els aprenentatges i reduint les diferències que poden derivar-se d’una discapacitat intel·lectual,  alguns trastorn en els aprenentatges o de la comunicació i/o alguns tipus discapacitats motrius. Per aquest motiu, la música és tan important en la vida de qualsevol infant, independentment de les seves capacitats, ja que trenca les barreres creades per les nostres diferències culturals, intel·lectuals, i/o físiques, i permet a les persones amb dificultats motrius, de percepció i/o expressives, experimentar emoció i bellesa.

Fa més de 12 anys vaig tenir l’oportunitat de descobrir la musicoteràpia i incorporar-la en la meva tasca com a psicopedagog per atendre la diversitat a diferents instituts públics de secundària i amb d’altres col·lectius ( gent gran, persones amb diversitat funcional i persones que conviuen amb un problemàtica vinculada al consum de substàncies).

Veient la potencialitat de l’ús de la música en benefici de la integració i com a factor de promoció de la salut i el benestar, es planteja aquesta formació per de reflexionar al voltant de l’ús de les arts com a elements que faciliten la inclusió, compartir experiències realitzades en aquesta direcció, i oferir i compartir eines metodològiques per poder-ho dur a terme.

Volem que aquesta formació sigui un espai de debat, un clúster d’idees, i que compartir-les permeti generar més i millors activitats musicals amb un sol objectiu, millorar la qualitat de vida de totes les persones que atenem a les nostres aules.

https://www.colorsband.es/

http://musicoterapia.cat/


Objectius generals del curs:

  • Afavorir la màxima autonomia personal i social mitjançant una activitat musical que té com a finalitat millora la qualitat de vida dels seus participants.
  • Promoure canvis en la manera de interactuar, adquirint noves habilitats socials i de comunicació
  • Oferir una nova identitat a aquelles persones que per diferents motius poden quedar excloses de les activitats que es presenten a les aules
  • Potenciar i augmentar l’autoconcepte i l’autoestima a través d’experiències d’èxit de tots els participants, aprofitant les potencialitats de cadascú
  • Oferir un espai agradable, acollidor que fomenti la curiositat i l’estimulació sensorial i que afavoreix la participació social real que permeti compartir i viure el fet musical lliure de prejudicis
  • Potenciar la mobilitat física dels usuaris i estimular-la a través de l’ús de diferents instruments, activitats i dinàmiques
  • Establir un vincle positiu caracteritzat per l’empatia i la confiança que afavoreix el diàleg entre tots els participants de l’activitat
  • Estimular la sensibilitat donant a conèixer un repertori musical ampli i musicalment divers.

Destinataris:

El taller esta adreçat a pedagogs, músics, musicoterapeuta i qualsevol persona que treballi amb diversitat funcional i/o que tingui interès en adquirir recursos per poder generar espai inclusius a través d’activitats musicals que parteixen de les potencialitats dels seus participants.

Durada:
20 hores

Formador/a:
Raül Hernández

Més informació:
https://www.teos.cat/musicoterapia/

Extraescolar Mindfulness KIDS

EXTRAESCOLAR MINDFULNESS KIDS:

Descripció de l’activitat:
Si vols que el teu fill desenvolupi habilitats d’atenció i visqui amb més consciència, serenor i felicitat, aquest programa et pot interessar. Es tracta d’un entrenament basat en Mindfulness (Atenció Plena), format per dinàmiques lúdiques, exercicis de moviments conscients, jocs, ioga i meditació de diferents tipus. Aquesta pràctica l’ajudarà a afrontar situacions difícils o estressants, així com a millorar l’atenció, la concentració, i la gestió de les emocions.

Destinataris:
Dirigit a nens i nenes de 6 a 11 anys.

Horari:
Dimecres  de 17h – 18h

Preu:
60€/mes

Durada:
1h/setmana

Formador/a:
Maria Acosta

Més informació:
https://www.teos.cat/mindfulnesskids/

Extraescolar Mindfulness TEENS

EXTRAESCOLAR MINDFULNESS TEENS:

Descripció de l’activitat:
Si vols desenvolupar habilitats d’atenció i viure amb més consciència, serenor i felicitat, aquest pot ser el teu programa. Pots aprendre a identificar les emocions, els pensaments i les pròpies necessitats a la vegada que aprens a gestionar les emocions, desenvolupant el teu potencial a través de dinàmiques, exercicis de moviments conscients i meditació basats en Mindfulness (Atenció Plena). Aquesta pràctica l’ajudarà a afrontar situacions difícils o estressants, així com a millorar l’atenció, la concentració, i la gestió de les emocions.

Destinataris:
Dirigit a adolescents de 12 a 16 anys.

Horari:
Dimecres de 18h a 19h

Preu:
60€/mes

Durada:
1h/setmana

Formador/a:
Maria Acosta

Més informació:
https://www.teos.cat/mindfulnessteens/

Extraescolar creativitat i emocions

EXTRAESCOLAR CREATIVITAT I EMOCIONS:

Descripció de l’activitat:

Proposem un espai grupal setmanal dirigit a nens/es amb l’objectiu de treballar les habilitats de rela- ció, empatia i coneixement del propi món emocional. Oferim un acompanyament i suport a través de la creativitat com a recurs amb dinàmiques de grup, plàstica, expressió corporal i teatre… de forma que experimentem per aprendre i crèixer.

Aquest taller ajuda en la sociabilització, desenvolupa la imaginació, la creativitat i acompanya en la re- ducció de l’estrés, que provoquen en el nen diferents processos com un dol, separacions, proble- mes en la sociabilització, timidesa o qualsevol dificultat emocional.
Aquest projecte es dü a terme amb eines com l’arteràpia i el teatre d’improvisació, per professionals del centre, especialitzats en educació emocional infantil i juvenil.

Abans de la inscripció recomanem una entrevista personal pel coneixement de les necessitats de cadascun dels nens.

Destinataris

Dirigit a nens/es de 6 a 11 anys.

Horari i durada

Dimarts de 17h a 18,30h

Preu:

45€/mes

Formadora:

Núria Molina

Més informació:
https://www.teos.cat/arterapia-transdisciplinar/

Recursos creatius per a treballar el bullying amb nens i adolescents

RECURSOS CREATIUS PER TREBALLAR EL BULLYING AMB NENS/ES I ADOLESCENTS:

Descripció de l’activitat:

L’assetjament a l’escola és una causa important de fracàs escolar que afecta a un de cada quatre nens. Aquesta formació proposa recursos adaptats a cada grup d’edat per aplicar a l’escola, dins l’aula i acompanyar al tutor a gestionar aquesta situació intolerable.

Destinataris

Dirigit a centres educatius i a docents d’educació Primària i Secundària.

Formadora:

Núria Molina/ Raül Hernández / Tere Sitjes / Maria Acosta

Formació per a Empreses

Curs de Gestió de l’estrès amb Mindfulness (MBSR)

CURS DE GESTIÓ DE L’ESTRÈS AMB MINDFULNESS (MBSR):

Descripció de l’activitat:


El programa de reducció d’estrès basat en Mindfulness o MBSR és un entrenament progressiu de 8 setmanes destinat a proporcionar tècniques i eines concretes per a poder reduir la sensació de malestar general, desenvolupar una major capacitat comunicativa amb l’equip, millorar l’organització i gestió del temps, reconèixer i gestionar les emocions, aumentar el benestar de l’equip i millorar l’eficàcia en la presa de decisions. ‘estrès, millorar la gestió del temps i l’eficàcia en la presa de decisions. Una manera de reduir l’estrès i les seves conseqüències en la salut i la comunicació dins l’equip és aprendre a viure en el moment present a través de la pràctica de Mindfulness.

Destinataris:
Aquelles empreses que vulguin donar eines de gestió de l’estrès al seu equip de professionals.

Durada:

30h

Formador/a:

Tere Sitjes/ Maria Acosta

Taller Píndoles de Mindfulness

TALLER PÍNDOLES DE MINDFULNESS:

Descripció de l’activitat: Aquests tallers són un espai on tenir un primer contacte amb el Mindfulness on es plantejaran exercicis i tècniques bàsiques de consciència plena.

Destinataris: aquelles empreses que vulguin proporcionar al seu equip un espai anti-estrès.

Durada:

1,5h/setmana

Formador/a:

Maria Acosta

Curs de Gestió de l’Estrès

CURS DE GESTIÓ DE L’ESTRÈS:

Descripció de l’activitat: 

Aquest taller pretén proporcionar tècniques concretes de la gestió de l’estrès, dotant de benestar personal a cada individu per poder desenvolupar una major capacitat comunicativa amb la resta dels membres de l’equip i una millora de l’eficiència en la presa de decisions. El taller es durà a terme a través de dinàmiques vivencials i eminentment pràctiques.
Destinataris: 

Taller adreçat a organitzacions i empreses que vulguin proporcionar eines de gestió de l’estrès al seu Equip de professionals a través del Mindfulness com a eina central. 

Horari:

a determinar

Preu:

a determinar

Durada:

a mida

Formador/a:

Tere Sitjes

Curs d‘Estratègies de Gestió Emocional i Cohesió d’Equips

CURS D’ESTRATÈGIES DE GESTIÓ EMOCIONAL I COHESIÓ D’EQUIPS

Descripció de l’activitat:
En aquest taller, treballarem amb accions grupals que ens faran conèixer millor les individualitats, ritmes i el procés de motivació. Aprofundirem a través de l’aprenentatge experiencial amb dinámiques basades amb el treball en equip.

El funcionament del grup es basa en la participació a través de tècniques de dinamització (Creativitat, psicodrama, escrits, documents audiovisuals, etc.), per crear un espai respectuós on potenciar l’intercanvi d’experiències.

Els equips de treball més eficaços són els que tenen una gran cohesió entre els seus membres. La importància d’un bon clima laboral, és la base d’un equip que sap treballar junt.

Destinataris: 

Taller adreçat a organitzacions i empreses que creguin en la importància de la Cohesió d’Equip pels seus treballadors, cercant un entorn propici per a treballar en equip i tenint en compte els interessos mutus de l’empresa i de cada persona que la forma.

Què treballarem?

  •       Funcionament dels equips
  •       La comunicació
  •       Habilitats Socials
  •       Dinàmiques de treball en equip
  •       Resolució de conflictes

 

Objectiu del curs:

  •       Aplicar tècniques i estratègies pel treball en equip.
  •       Aprendre tècniques assertives per a una millor comunicació interpersonal
  •       Fluir a través de les dinàmiques de grup.
  •       Aprendre eines necessàries per millorar el clima laboral
  •       Prendre consciència dels canvis d’actituds individuals per tal de millorar la comunicació amb el companys/es.

 

Horari:

a determinar

Preu:

a determinar

Durada:

Taller de mínim 6h

Formador/a:Núria Molina

Comerç Conscient, comerç excel.lent

COMERÇ CONSCIENT, COMERÇ EXCEL.LENT.

Descripció de l’activitat:
La competitivitat insana, la pressió pels objetius, la manca de cohesió grupal, o la comunicació insatisfactòria són alguns dels motius que impedeixen el creixement saludable d’un comerç. Podem ajudar-te a augmentar la sensació de benestar, a afrontar els reptes que es presenten en el dia a dia, millorar la concentració i la organizació, entendre i gestionar les emocions, i la comunicació amb l’equipo i amb el client. Perquè treballadors feliços fan empreses exitoses.

Destinataris: 

Comerciants

Formador/a:

Maria Acosta

Team Building - cohesió d’equips

TEAMBUILDING – COHESIÓ D’ EQUIPS (DRUM CIRCLES PARA EQUIPOS HUMANOS)

Descripció de l’activitat:

En aquesta activitat aprofitem la música i els seus elements per treballar amb l’equip. L’objectiu és afavorir que els participants gaudeixin amb els diferents instruments de percussió compartint amb el grup el seu esperit artístic i creatiu. L’experiència del grup de participar en aquest treball conjunt fa visible el poder del treball conjunt amb un objetiu comú. Incrementant la motivació i implicació a la vegada que la millora de l’ambient de treball.

Destinataris: 

Equips humans empresarials que vulguin potenciar la cohesió grupal i millorar les sueves relacions interpersonals.

Formador/a:

Raül Hernández

Noves tendències i habilitats de lideratge

NOVES TENDÈNCIES I HABILITATS DE LIDERATGE:

Descripció de l’activitat:

El món evoluciona tècnicament tan ràpid que els líders es queden enrera. Per això, sí és necessari delegar la part tècnica als experts i cultivar les habilitats que realment es necessiten d’un líder que busca l’excelència, millorant la comunicació, la motivació de l’equip, la gestió del temps i de les emocions  pròpies i alienes, l’autoconeixement, la compassió o l’adaptació al canvi, entre d’altres.

Destinataris: 

Persones que lideren equips humans que vulguin adquirir habilitats de lideratge.

Formador/a:

Maria Acosta

Gestió emocional i motivació d’equips

GESTIÓ EMOCIONAL I MOTIVACIÓ D’EQUIPS:

Descripció de l’activitat:

Aquesta formació té com a objectiu la gestió dels conflictes per establir una comunicació clara i directa i desenvolupar l’empatia dins l’equip. Fomentarem la creativitat per trobar noves solucions!

Destinataris: 

Empreses que vulguin fomentar la confiança i la cohesió dels seus Equips.

Formador/a:

Núria Molina / Raül Hernández / Tere Sitjes / Maria Acosta

Espai Teos Psicologia i Formacióº
Espai Teos Psicologia i Formació
Espai Teos Psicologia i Formació
Espai Teos Psicologia i Formació
Espai TEOS Psicologia i Formació
Espai TEOS Psicologia i Formació

Properes
Formacions