Oferim formació en diferents àmbits, amb metodologies i tècniques llestes per aplicar.

Cadascuna de les nostres formacions s’imparteix per professors experts i certificats. Amb plena disponibilitat per donar-te tot el suport necessari.

Formació Oberta a Tothom

Curs MBSR

CURS MBSR:

Descripció de l’activitat:
El programa de reducció d’estrès basat en Mindfulness MBSR, és un entrenament progressiu de 8 setmanes destinat a reduir el malestar psicològic i desenvolupar habilitats per gestionar millor els moments difícils del dia a dia.

Destinataris: a aquelles persones que volen adquirir eines personals per aprendre a viure el present i per una millor gestió de l’estrès del dia a dia.

Horari:
Dijous de 18,30h a 21h o
Divendres de 10,30h a 13h.

Preu:
380€/mes. Si t’inscrius abans del 20 de setembre el preu és de 325€. material i retir inclòs.

Durada:
2,5h/setmana al llarg de 8 sessions.

Formador/a:
Tere Sitjes

Taller píndoles de Mindfulness

TALLER PÍNDOLES DE MINDFULNESS:

Descripció de l’activitat: Aquests serà un espai setmanal per un primer contacte amb el Mindfulness on es plantejaran exercicis i tècniques bàsiques de consciència plena.

Destinataris: aquest espai està pensat per aquelles persones que volen conèixer les tècniques bàsiques del Mindfulness i practicar-les cada setmana durant tot el curs.

Horari:
DIMECRES MATÍ (10,45H – 12,15h), MIGDIA (14H – 15,30H) I TARDA (19H – 20,30H)

Preu:
50€/mes

Durada:
1,5h/setmana

Formador/a:
Maria Acosta

Taller de Mindfulness advanced

TALLER MINDFULNESS ADVANCED:

Descripció de l’activitat: Aquest espai està destinat a una hora de pràctica de meditació setmanal tipo mindfulness.

Destinataris: a aquelles persones que ja coneixen les tècniques de Mindfulness o han cursat un MBSR i desitgen un espai de pràctica setmanal.

Horari:
DILLUNS A LES 19,15H

Preu:
35€/mes

Durada:
1h/setmana

Formador/a:
Tere Sitjes

Taller Cercle de Dones

TALLER CERCLE DE DONES

Descripció de l’activitat:
Taller amb l’objectiu de potenciar l’autoestima, l’autoconeixement i projecte vital de vida. En aquests tallers, introduïm tècniques creatives i corporals i eines terapèutiques i de treball en grup. Aprofundirem amb l’autoconeixement i la motivació. El funcionament del grup es basa en la participació a través de tècniques de dinamització (Pintura, moviment, psicodrama, escrits, documents audiovisuals, etc.), per crear un espai respectuós on potenciar l’intercanvi d’experiències i el creixement personal.

Destinataris:
Adreçat a dones de totes les edats. Entrada al grup a través d’una primera entrevista personal. Les sessions poden anar acompanyades de procés terapèutic individual.

Horari:
Dimarts 19h

Preu:
20€ per sessió.

Durada:
Sessions setmanals d’1,5 hores.

Formador/a:
Núria Molina

Taller de Psicodrama Creatiu

TALLER DE PSICODRAMA CREATIU:

Descripció de l’activitat:
Taller grupal que ajuda a modificar els patrons de relació amb els demés i amb un mateix, que es mantenen rígids, oferint la possibilitat de vivenciar alternatives a la pròpia realitat ja coneguda.

A les sessions s’aconsegueix recuperar la espontaneïtat que possiblement amb el temps s’ha anat perdent. Aquesta espontaneïtat ajuda a la recerca de la pròpia veritat i la possibilitat de una trobada verdadera amb els altres i amb un mateix.

A través del psicodrama es poden abordar conflictes familiars, de relació amb els demés i amb un mateix; dificultats que generen ansietat i angoixa, estats depressius, trastorns, fòbies i pors.

Treballarem amb l’arteràpia com a recurs del procés d’acompanyament, aprofundirem en el coneixement i desenvolupament del llenguatge creatiu. Desenvoluparem diverses tècniques aplicades a col·lectius vulnerables, atenent a les seves possibilitats i limitacions. 

Destinataris:
Aquest espai està pensat per aquelles persones que
volen realitzar un procés d’autoconeixement i creixement personal.

Horari:
Dissabte 10h A 13,00H

Preu:
35€.

Durada:
3 hores. Taller únic.

Formador/a:
Núria Molina

Extraescolar Mindfulness Kids

EXTRAESCOLAR MINDFULNESS KIDS:

Descripció de l’activitat:
Si vols que el teu fill desenvolupi habilitats d’atenció i visqui amb més consciència, serenor i felicitat, aquest programa et pot interessar. Es tracta d’un entrenament basat en Mindfulness (Atenció Plena), format per dinàmiques lúdiques, exercicis de moviments conscients, jocs, ioga i meditació de diferents tipus. Aquesta pràctica l’ajudarà a afrontar situacions difícils o estressants, així com a millorar l’atenció, la concentració, i la gestió de les emocions.

Destinataris:
Dirigit a nens i nenes de 6 a 11 anys.

Horari:
DIMECRES  DE 17,45H – 18,45h

Preu:
60€/mes

Durada:
1h/setmana

Formador/a:
Maria Acosta

Extraescolar Mindfulness Teens

EXTRAESCOLAR MINDFULNESS TEENS:

Descripció de l’activitat:
Si vols desenvolupar habilitats d’atenció i viure amb més consciència, serenor i felicitat, aquest pot ser el teu programa. Pots aprendre a identificar les emocions, els pensaments i les pròpies necessitats a la vegada que aprens a gestionar les emocions, desenvolupant el teu potencial a través de dinàmiques, exercicis de moviments conscients i meditació basats en Mindfulness (Atenció Plena). Aquesta pràctica l’ajudarà a afrontar situacions difícils o estressants, així com a millorar l’atenció, la concentració, i la gestió de les emocions.

Destinataris:
Dirigit a adolescents de 12 a 16 anys.

Horari:
DIMECRES 16,30H – 17,30h

Preu:
60€/mes

Durada:
1h/setmana

Formador/a:
Maria Acosta

Formació per a Professionals Docents

Curs de Gestió de l’Estrès amb mindfulness (MBSR)

CURS DE GESTIÓ DE L’ESTRÈS AMB MINDFULNESS (MBSR):

Descripció de l’activitat:
El programa de reducció d’estrès basat en Mindfulness MBSR, és un entrenament progressiu de 8 setmanes destinat a reduir el malestar psicològic i desenvolupar habilitats per gestionar millor els moments difícils del dia a dia. Una manera de reduir l’estrès i el seu patiment és evitar fer servir el pilot automàtic i aprendre a portar la ment al moment present de manera compassiva a través de la pràctica de Mindfulness.

Destinataris:
Aquells docents que vulguin aprendre eines per a gestionar el seu propi estrès a través del Mindfulness. Eines que podrà aplicar a la seva vida personal però també a l’aula.

Horari:

a determinar amb el grup

Preu:

a determinar

Durada:

30h

Formador/a:

Curs Música en Colors

CURS MÚSICA EN COLORS:

Descripció de l’activitat:  L’objectiu d’aquesta formació és desenvolupar activitats musicals per dur a terme amb persones amb diversitat funcional i oferir espai d’inclusió a través de la música. La metodologia es basa en les aportacions dels musicoterapeutes Paul Nordoff i Clive Robbins i que el noruec Tom Naess va començar a desenvolupar a Oslo l’any 1983.

Des de fa més de 10 anys (l’any 2008) que formo part de l’equip que dirigeix el projecte ColorsBand, un projecte que es concreta en la formació d’una banda de música amb instrumentació pròpia d’un grup de rock. Aquest grup que actualment  estar format per 8 usuaris interpreta cançons versionades de The Beatles.

Podeu consultar la web per conèixer amb més detall aquest projecte: https://www.colorsband.es

Destinataris: El taller esta adreçat a pedagogs, músics, musicoterapeuta i qualsevol persona que treballi amb diversitat funcional i/o que tingui interès en adquirir recursos per poder generar espai inclusius a través d’activitats musicals que parteixen de les potencialitats dels seus participants.

Horari: A concretar

Preu: A concretar

Durada: 20 hores

Formador/a:

Raül Hernández

Curs d‘Eines Creatives a L’Aula

CURS D’EINES CREATIVES A L’AULA:

Descripció de l’activitat: 

L’escola es concep com un organisme viu, un lloc de convivència i d’intercanvi relacional entre docents i alumnes. Un lloc on es pensa, es discuteix i on es treballa tractant de reconciliar les dificultats, les expectatives, l’èxit i els interrogants que sempre estan presents quan hem de triar. És com una construcció viatgera (en continu ajustament) que es fonamenta en les dinàmiques interactives dels seus protagonistes i en la seva capacitat de realitzar diverses combinacions. En aquesta construcció, cadascuna de les parts es mou amb la seva pròpia identitat i interrelacionant vincles.

El fet de treballar l’estat d’ànim dels alumnes, el seu autoconcepte i la confiança que tenen sobre si mateixos, s’apropa més cap a una educació integral en el desenvolupament mental i psíquic.

Objectius

  • Treballar pel desenvolupament emocional dels docents com a eina principal i motor del desenvolupament emocional dels joves.
  • Aportar als docents recursos psicoeducatius, per treballar les competències emocionals amb joves i aprofundir amb el concepte de que educar les emocions és educar per la vida.
  • Aconseguir una millora del clima i el benestar del centre, a través de l’educació emocional dels joves.

Destinataris:
Docents d’educació primària i secundària i/o alumnat.
Horari:
a mida
Preu:
a concretar
Durada:
a mida
Formador/a:
Núria Molina/Raül Hernández/Tere Sitjes

Formació per a Professionals Clínics

Mindfulness per a Professionals de la Salut - MBSR

MINDFULNESS PER A PROFESSIONALS DE LA SALUT – MBSR:

Descripció de l’activitat:
El programa de reducció d’estrès basat en Mindfulness MBSR, és un entrenament progressiu de 8 setmanes destinat a reduir el malestar psicològic i desenvolupar habilitats per gestionar millor els moments difícils del dia a dia. Una manera de reduir l’estrès i el seu patiment és evitar fer servir el pilot automàtic i aprendre a portar la ment al moment present de manera compassiva a través de la pràctica de Mindfulness.

Destinataris: 

Professionals i estudiants de l’àmbit de la salut que vulguin aprendre eines per a gestionar el seu propi estrès a través del Mindfulness. Eines que podrà aplicar a la seva vida personal però també l’ajudaran en la gestió emocional en l’àmbit laboral.

Horari:

a determinar amb el grup

Preu:

a determinar

Durada:

30h

Formador/a:

Tere Sitjes

Curs Competències Socioemocionals per a Professionals de la Salut

CURS COMPETÈNCIES SOCIOEMOCIONALS PER A PROFESSIONALS DE LA SALUT:

Descripció de l’activitat: 

Formació que facilita noves competències socioemocionals a través d’eines creatives i psicoeducatives, dirigida a professionals de contextos clínics, terapèutics i socials. 

Aquest curs proporciona nous recursos per a abordar el desenvolupament psicoemocional de les persones amb les que que interactuen diariament i també ajuda a fer front al desgast emocional que comporta de manera intrínseca el context en el que es desenvolupen.

Treballarem amb l’arteràpia i el psicodrama per aprofundir en el coneixement i desenvolupament del llenguatge creatiu. Desenvoluparem diverses tècniques aplicades a col·lectius vulnerables, atenent a les seves possibilitats i limitacions. 

Objectius:

– Gestió emocional a través d’eines creatives.

– Habilitats sòcio-emocionals.

– Resolució de conflictes / Tècniques d’afrontament.

– Gestió de l’estrès / Orientació al servei.

– Estils de comunicació / Habilitats en la comunicació.

– Llenguatge verbal / llenguatge no verbal.

-Descobrir i potenciar habilitats i estratègies de comunicació a l’hora de donar males noticies.

– L’escolta activa.

Destinataris: 

Professionals de contextos clínics, terapèutics i socials.

Horari:

a determinar

Preu:

130€

Durada:

8h

Formador/a:

Núria Molina

Curs de Musicoteràpia Aplicada

CURS DE MUSICOTERÀPIA APLICADA AMB:

  • GENT GRAN I DEMENCIES

Descripció de l’activitat: Aquesta formació introductòria de caràcter teòric-pràctic presenta recursos i estratègies per abordar el processos degeneratius a través de la música i ofereix una aproximació de tractament amb pacients amb lesions neurològiques.

Continguts: 

  1. Principis i fonaments de la musicoteràpia 
  2. Àrees d’aplicació amb gent gran i població en processos degeneratius i demències
  3. Tècniques d’intervenció ( àmbit socioemocional, cognitiu, sensoriomotor, comunicació i llenguatge).

Destinataris: Professionals i estudiants de l’àmbit de la salut, clínica, social i a persones interessades en la disciplina

Horari: Un dissabte o diumenge a concretar en horari de 10h a 14h i de 16h a 20h

Preu: 130€

Durada: 8 hores 

Formador/a:

Raül Hernández

  • CONDUCTES ADDICTIVES (Oferir Gener 2020)

Descripció de l’activitat: Formació teòrico-pràctica que ofereix una aproximació en el tractament amb població que presenta conductes addictives (consum de tòxics, pantalles, noves tecnologies, etc..) a  través de tècniques musictoerapèutiques. 

Objectius:

  1. Anàlisis de les conductes addictives ( pèrfils, simptomatologia, conductes de risc,etc…)
  2. Àmbits d’intervenció amb població afectada ( control d’impulsos, reconeixement emocional, ansietat, gestió de l’estrés, comunicació assertiva, etc…)
  3. Recursos pràctics i dinàmiques per treballar a l’aula

Destinataris: Professionals i estudiants de l’àmbit de la salut, clínica, social, educatiu, i a persones interessades en la disciplina

Horari:
Un dissabte o diumenge a concretar en horari de 10h a 14h i de 16h a 20h

Preu: A concretar

Durada: 8 hores 

Formador/a:

Raül Hernández

Formació per a Centres Educatius

Taller de Mindfulness

TALLER DE MINDFULNESS:

Descripció de l’activitat:
Aquest taller a mida té com a objectiu apropar els fonaments del Mindfulness als més joves (nens i adolescents) en el seu context més natural que és l’aula. És un taller que el que vol és, d’una manera experiencial i amena, que els alumnes i/o professors puguin descobrir noves eines i recursos per aprendre a enfocar la seva atenció i aprendre a gestionar millor les seves emocions.

Destinataris:
Docents d’educació primària i secundària i/o alumnat.

Horari:
a determinar

Preu:
a determinar

Durada:
a mida de la necessitat

Curs d‘Eines Creatives per L’educació Emocional

CURS D’EINES CREATIVES PER L’EDUCACIÓ EMOCIONAL:

Descripció de l’activitat: 

L’escola es concep com un organisme viu, un lloc de convivència i d’intercanvi relacional entre docents i alumnes. Un lloc on es pensa, es discuteix i on es treballa tractant de reconciliar les dificultats, les expectatives, l’èxit i els interrogants que sempre estan presents quan hem de triar. És com una construcció viatgera (en continu ajustament) que es fonamenta en les dinàmiques interactives dels seus protagonistes i en la seva capacitat de realitzar diverses combinacions. En aquesta construcció, cadascuna de les parts es mou amb la seva pròpia identitat i interrelacionant vincles.

El fet de treballar l’estat d’ànim dels alumnes, el seu autoconcepte i la confiança que tenen sobre si mateixos, s’apropa més cap a una educació integral en el desenvolupament mental i psíquic.

Objectius

  • Treballar pel desenvolupament emocional dels docents com a eina principal i motor del desenvolupament emocional dels joves.
  • Aportar als docents recursos psicoeducatius, per treballar les competències emocionals amb joves i aprofundir amb el concepte de que educar les emocions és educar per la vida.
  • Aconseguir una millora del clima i el benestar del centre, a través de l’educació emocional dels joves.

Destinataris:
Docents d’educació primària i secundària i/o alumnat.
Horari:
a mida
Preu:
a concretar
Durada:
a mida
Formador/a:
Núria Molina/Raül Hernández/Tere Sitjes

Taller de Team Building

TALLER DE TEAM BUILDING:

Descripció de l’activitat:
La percussió ( amb instruments o amb el propi cos) és un element bàsic de la música i el trobem en totes les cultures. A les primeres comunitats humanes, l’ús dels instruments de percussió per celebrar esdeveniments comunitaris hi és present. La música i més concretament la percussió i el cant en grup, apareixen  al llarg de la història de la humanitat com a eines molt potents de cohesió social fins a l’actualitat. En aquests tallers, aprofitem la música i els seus elements per treballar amb equip. Els tallers no són lliçons de tècnica de percussió o de música, el que es preten amb aquestes activitats, és afavorir que els participants gaudeixin amb els diferents instruments de percussió i/o a través del moviment i del cant, i estiguin disposats a compartir amb el grup el seu esperit artístic i creatiu. La participació doncs de tot el grup, és un dels fonaments bàsics de l’activitat. L’experiència de la unificació crea una plataforma perfecte per conèixer el poder del treball conjunt i d’equip amb un objectiu comú.

Aquestes activitats també afavoreix que esdevingui una millor eficiència grupal, que per- meti que els diversos membres d’un equip de treball es comuniquin millor, i eludeixin les barreres que de vegades pot presentar la comunicació verbal. Aquest treball augmenta la motivació i l’implicació alhora que millora l’ambient de treball.

Destinataris: 

Grups classe i tutories. Especialment indicat per grups que es configuren de nou. Grup de professorat i claustres. Grups de pares i mare i alumnes.

Horari:

a determinar

Preu:
En funció del grup

Durada:

Des de 30 minuts fins a 1,5 hores. En funció dels objectius i context es pot ajustar la durada de la sessió.

Formador/a:

Raül Hernández

Taller per la Prevenció del Bullying

TALLER PER LA PREVENCIÓ DEL BULLYING: Programa detecció – acció (desgranarlo según lo que puede ofrecer cada profesional?)

Qué es el bullying

El bullying o assetjament escolar, és un acte de violència, tant sigui física, verbal o social que té fortes i greus repercussions en les víctimes d’aquest tipus de maltractament. Un fenòmen que dia a dia es cobra més víctimes als centres educatius.

Bullying és una paraula anglesa que significa intimidació, es relaciona amb les agressions i assetjaments que pateixen els nens i joves als centres escolars. Aquests actes o agressions es defineixen com totes les formes d’agressivitat intencionades i repetitives que succeeixen sense un motiu evident i són adoptades per un o més individus contra altre o altres.

Descripció de l’activitat: 

(Des de la musicoteràpia)

En la vida d’un adolescent la música es una element que permet configurar la seva identitat i l’acompanya durant bona part del dia.  La música ens aporta plaer, en permet connectar amb els altres i amb nosaltres mateixos. Ens ofereix la possibilitat d’experimentar la pertinença dins d’un grup de persones i ens empodera per participar en la vida comunitaria. En un grup on l’element vehicular és la música i els seus elements, cada persona aporta quelcom al grup i el treball col.laboratiu es quelcom que es vivencia en primera persona. A l’hora és un canal que eludeix la comunicació verbal i per permet que aquelles persones que podrien quedar excloses a l’hora de participar ( alumnat nouvingut que desconeix l’idioma, alumnat amb trastorns generalitzats del desenvolupament i trastorns de la comunicació i el llenguatge, alumnat amb diversitat funcional,etc…) ho pugui fer de manera normalitzada. 

Tanmateix diferents estudis evidencien que el fet de fer música i cantar en grup promou la segregació de serotonina que influeix en la regulació emocional i el benestar, promou i genera oxitocina que es l’hormona de l’apego i  redueix el cortisol que hi és present en l’estrès.

Per tots aquests motiu, es considera molt adient l’ús de la música i els seus elements per intervenir i treballar a favor de la prevenció, la detecció i l’eradicació de l’assetjament a les aules.

Continguts i activitats:

  • Audicions i  anàlisis de músiques i estils musicals que posen de manifest conductes d’agressivitat. 
  •  Substitucions líriques i composicions per abordar la problemàtica i poder-la identificar de manera indirecta i poder elaborar i drenar emocionalment.
  • Dinàmiques de moviment, percussió corporal i cant que faciliten i fomenten la cohesió grupal, el treball col.laboratiu, i gèneren benestar.  
  • Activitats dirigides a millora les relacions interpersonal i afavorir la comunicació assertiva
  • Exercicis pràctics amb instruments que potencien els canvis de rol, promouen el lideratge i faciliten l’acceptació de la diferencia, que es viscuda com quelcom positiu que suma i enriqueix al grup. 
  • Afavorir l’autoestima i l’autoconcepte, ajudant a tots els participant ha descubrir totes les seves potencialitats artístiques i creatives

(Des del Mindfulness)

El Mindfulness és una suma de tècniques de meditació i moviments conscients d’origen oriental i de tradició mil·lenària.

En els anys 80, el Dr. Jon Kabat-Zinn, del Centre Mèdic de la Universitat de Massachusetts, va desenvolupar el Programa de Reducció de l’Estrès Basat en Mindfulness (MBSR). El Dr. Kabat-Zinn ha estat un referent en la medicina ment-cos i un visionari a l’hora de combinar  pràctiques d’origen oriental amb el mètode científic d’occident.

El Mindfulness es tradueix de l’anglès com a “consciència plena” i és el contrari del “pilot automàtic”. El “pilot automàtic” és el que ens permet desplaçar-nos amb seguretat de la feina fins a casa sense prendre mal.

Les emocions i els pensaments ens situen en el passat o en el futur, de manera que estem instal·lats en el patiment de les preocupacions, els remordiments, l’angoixa, la culpa i la tristesa. Una manera de reduir l’estrès i el seu patiment és evitar aquest mecanisme de funcionament i aprendre a portar la ment al moment present de manera compassiva a través de la pràctica de Mindfullness.
És per això que és tan indicat introduir-ho a l’aula, ja que és una manera donar eines als alumnes i/o professors per potenciar l’atenció, una millor gestió emocional i prevenir el bullying.

Continguts i activitats:

  • Activitats d’autoconeixement on s’identifica el soroll mental i funcionament de la ment.
  • Dinàmiques de moviment conscient on es el focus d’atenció roman en el propi cos.
  • Activitats dirigides a millora les relacions interpersonal i afavorir la comunicació assertiva a través del Mindfulness.
  • Dinàmiques experiencials i amenes on s’entrena l’atenció.
  • Activitats que propicien actituds compassives i on es desenvolupen  l’autoestima i l’autoconcepte, ajudant a tots els participant a descubrir els seus propis recursos.
  • Meditacions on s’entrena l’atenció i s’entrena un estat de calma mental i física.
  • Jo aquí faria els apartats que creiem, on cadascú pugui desenvolupar un taller. 

Metodologia i Continguts Generals.

La metodologia es centra en la prevenció i educació activa i experiencial, el taller combina dinàmiques participatives, suport audiovisual i eines de teatre i creativitat.  

PROJECTE INTEGRAL I TALLERS MODULARS.

  1. PREVENCIÓ I EDUCACIÓ ACTIVA.

-Assetjament i ciberassetjament.

  1.   DINÀMIQUES INDIVIDUALS I COL·LECTIVES. 

-Teatre d’improvisació / Dinàmiques creatives/ Cercles de percussió / Percussió corporal/ moviments conscients/ meditacions / dinàmiques vivencials/  

  1.   COMUNITAT EDUCATIVA. INTERVENCIÓ.

Objectius

El taller té l’objectiu d’identificar i visibilitzar les formes en què es presenta l’assetjament al centre, entendre el fenomen i acompanyar-lo proporcionant eines per la prevenció i intervenció al docent.

Destinataris: 

Alumnat i docents.

Horari:

a determinar

Preu:

a determinar

Durada:

Formador/a:

Núria Molina / Raül Hernández/Tere Sitjes

Formació per a Empreses

Taller Píndoles de Mindfulness

TALLER PÍNDOLES DE MINDFULNESS:

Descripció de l’activitat: Aquests serà un espai setmanal per un primer contacte amb el Mindfulness on es plantejaran exercicis i tècniques bàsiques de consciència plena.

Destinataris: aquest espai està pensat per aquelles persones que volen conèixer les tècniques bàsiques del Mindfulness i practicar-les cada setmana durant tot el curs.

Horari:

DIMECRES MATÍ (10,45H – 12,15h), MIGDIA (14H – 15,30H) I TARDA (19H – 20,30H)

Preu:

50€/mes

Durada:

1,5h/setmana

Formador/a:

Maria Acosta

Curs de Gestió de l’Estrès

CURS DE GESTIÓ DE L’ESTRÈS:

Descripció de l’activitat: 

Aquest taller pretén proporcionar tècniques concretes de la gestió de l’estrès, dotant de benestar personal a cada individu per poder desenvolupar una major capacitat comunicativa amb la resta dels membres de l’equip i una millora de l’eficiència en la presa de decisions. El taller es durà a terme a través de dinàmiques vivencials i eminentment pràctiques.
Destinataris: 

Taller adreçat a organitzacions i empreses que vulguin proporcionar eines de gestió de l’estrès al seu Equip de professionals a través del Mindfulness com a eina central. 

Horari:

a determinar

Preu:

a determinar

Durada:

a mida

Formador/a:

Tere Sitjes

Curs d‘Estratègies de Gestió Emocional i Cohesió d’Equips

CURS D’ESTRATÈGIES DE GESTIÓ EMOCIONAL I COHESIÓ D’EQUIPS

Descripció de l’activitat:
En aquest taller, treballarem amb accions grupals que ens faran conèixer millor les individualitats, ritmes i el procés de motivació. Aprofundirem a través de l’aprenentatge experiencial amb dinámiques basades amb el treball en equip.

El funcionament del grup es basa en la participació a través de tècniques de dinamització (Creativitat, psicodrama, escrits, documents audiovisuals, etc.), per crear un espai respectuós on potenciar l’intercanvi d’experiències.

Els equips de treball més eficaços són els que tenen una gran cohesió entre els seus membres. La importància d’un bon clima laboral, és la base d’un equip que sap treballar junt.
Destinataris: 

Taller adreçat a organitzacions i empreses que creguin en la importància de la Cohesió d’Equip pels seus treballadors, cercant un entorn propici per a treballar en equip i tenint en compte els interessos mutus de l’empresa i de cada persona que la forma.

Què treballarem?

  •       Funcionament dels equips
  •       La comunicació
  •       Habilitats Socials
  •       Dinàmiques de treball en equip
  •       Resolució de conflictes

 

Objectiu del curs:

  •       Aplicar tècniques i estratègies pel treball en equip.
  •       Aprendre tècniques assertives per a una millor comunicació interpersonal
  •       Fluir a través de les dinàmiques de grup.
  •       Aprendre eines necessàries per millorar el clima laboral
  •       Prendre consciència dels canvis d’actituds individuals per tal de millorar la comunicació amb el companys/es.

 

Horari:

a determinar

Preu:

a determinar

Durada:

Taller de mínim 6h

Formador/a:Núria Molina

Taller de Team Building

TALLER DE TEAM BUILDING:

Descripció de l’activitat:
La percussió ( amb instruments o amb el propi cos) és un element bàsic de la música i el trobem en totes les cultures. A les primeres comunitats humanes, l’ús dels instruments de percussió per celebrar esdeveniments comunitaris hi és present. La música i més concretament la percussió i el cant en grup, apareixen  al llarg de la història de la humanitat com a eines molt potents de cohesió social fins a l’actualitat. En aquests tallers, aprofitem la música i els seus elements per treballar amb equip. Els tallers no són lliçons de tècnica de percussió o de música, el que es preten amb aquestes activitats, és afavorir que els participants gaudeixin amb els diferents instruments de percussió i/o a través del moviment i del cant, i estiguin disposats a compartir amb el grup el seu esperit artístic i creatiu. La participació doncs de tot el grup, és un dels fonaments bàsics de l’activitat. L’experiència de la unificació crea una plataforma perfecte per conèixer el poder del treball conjunt i d’equip amb un objectiu comú.

Aquestes activitats també afavoreix que esdevingui una millor eficiència grupal, que per- meti que els diversos membres d’un equip de treball es comuniquin millor, i eludeixin les barreres que de vegades pot presentar la comunicació verbal. Aquest treball augmenta la motivació i l’implicació alhora que millora l’ambient de treball.

Destinataris: 

Grups de treball i equips humans. 

Horari:

a determinar

Preu:

a determinar

Durada:

Des de 30 minuts fins a 1 1/2 hores. En funció dels objectius i context es pot ajustar la durada de la sessió.

Formador/a:

Raül Hernández

Properes
Formacions